donderdag 24 november 2011

Het einde komt in zicht..


Over 3 weken komt er alweer bijna een eind aan mijn afstudeertraject. Op 20 december zal het besluit genomen worden of ik een rood of groen lichtje krijg om door te gaan en dus eind januari te mogen presenteren.
Op dit moment ben ik er hard mee bezig om mijn aanbevelingen voor Hendriks op papier te zetten en deze zoveel mogelijk uit te werken zodat deze ook daadwerkelijk toepasbaar zijn. En ook moeten nog de inleiding, het voorwoord en de samenvatting geschreven worden, maar deze bewaar ik tot het laatst.
Ik loop er nu wel tegenaan dat het lastig is om de juiste keuze te maken. Er zijn voor elk 'probleem' zoveel mogelijke oplossingen, hoe weet je dan wat de juiste is, welke ook nog eens haalbaar is?
Er is de komende weken nog veel om over na te denken en om verder uit te werken. Welke problemen zullen als eerste aangepakt moeten gaan worden? Wat is de beste manier voor Hendriks om daar mee om te gaan? Wanneer moet Hendriks aan de slag gaan met de overige onderwerpen? Welke ontwikkelingen gaan er in de toekomst spelen waar Hendriks rekening mee moet houden? Hoe kan ik er voor zorgen dat er zoveel mogelijk draagvlak is voor mijn oplossingen? enz. enz..
Mijn hoofd loopt over, maar stapje voor stapje kom ik er wel! Daar heb ik alle vertrouwen in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten